Servicenormen Gemeente Elburg

Kanaal Belofte Kernwaarde
Algemeen
  • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
  • Wij waken over uw privacy: informatie en kennis met een vertrouwelijk karakter blijven vertrouwelijk en worden alleen gebruikt voor de
    doelen waarvoor ze zijn bestemd.
  • Wij spreken en schrijven in een taal die voor u begrijpelijk is.
  • Uw klacht wordt snel en, wanneer mogelijk, informeel afgehandeld.
  • Uw bezwaarschrift wordt, indien mogelijk, informeel afgehandeld.

Wij denken mee

Wij zijn betrokken en professioneel

Als u contact zoekt met de gemeente via de website dan…
  • Kunt u daarvoor 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht op www.elburg.nl.
  • Zorgen wij ervoor dat onze informatie correct, actueel, begrijpelijk, makkelijk vindbaar en goed toegankelijk is.
  • Vermelden wij bij de informatie over onze producten en diensten, zoals het aanvragen van een paspoort of rijbewijs, wat u nodig heeft
    om een aanvraag in te dienen, wat de kosten daarvan zijn en hoe u de aanvraag in kunt dienen.

Wij zijn klantgericht

Wij zijn betrokken en professioneel

Wij zijn betrouwbaar

Als u de gemeente belt via nummer 0525-688688, dan…
  • Nemen wij de telefoon zo snel mogelijk op.
  • Proberen wij uw vraag direct te beantwoorden.
  • Bellen wij u binnen 2 werkdagen terug als uw vraag niet direct beantwoord kan worden.

Wij denken mee

Wij zijn betrokken en professioneel

Wij zijn klantgericht

Als u voor uw bericht aan ons, het algemeen informatieformulier of email gebruikt, dan…
  • Krijgt u uiterlijk de volgende werkdag een reactie.
  • Ontvangt u binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord of procesinformatie op uw vraag.

Wij zijn klantgericht

Wij zijn betrouwbaar

Als u ons een fysieke brief stuurt, dan..
  • Ontvangt u binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord of procesinformatie op uw vraag.

Wij zijn klantgericht

Wij zijn betrouwbaar

Als u ons bezoekt dan…
  • Ontvangen wij u gastvrij.
  • Helpen we u binnen 5 minuten als u vooraf via www.elburg.nl of telefonisch via 0525-688688 een afspraak heeft gemaakt.
  • Zijn onze balies goed toegankelijk en makkelijk te vinden.
  • Bieden wij voldoende privacy en staan u desgewenst te woord in een aparte ruimte.

Wij zijn klantgericht

Wij denken mee

Wij zijn betrokken en professioneel

Als u contact zoekt met de gemeente via sociale media-kanalen, dan…
  • Kunt u via X, Facebook, Instagram 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vraag, melding of opmerking kwijt.
  • Krijgt u binnen één werkdag een reactie op een vraag of melding: dat kan een inhoudelijke reactie zijn of een bericht waarin wij
    vermelden op welke termijn u een antwoord mag verwachten.

Wij zijn klantgericht

Wij zijn betrouwbaar

Als u ons een factuur gestuurd heeft, dan…
  • betalen wij deze binnen 30 dagen na ontvangstdatum.
Wij zijn betrokken en professioneel
Heeft u een compliment of een tip voor ons?
  • Als gemeente werken wij altijd aan het verbeteren van onze dienstverlening. Wanneer u vindt dat wij dat goed doen en een compliment
    verdienen, kunt u dat ons laten weten. Ook als u vindt dat dat beter kan, of wanneer u een tip heeft om het contact met u beter te laten
    verlopen, dan horen we dat graag.
Wij zijn klantgericht