Algemeen |
- Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
- Wij waken over uw privacy: informatie en kennis met een vertrouwelijk karakter blijven vertrouwelijk en worden alleen gebruikt voor de
doelen waarvoor ze zijn bestemd.
- Wij spreken en schrijven in een taal die voor u begrijpelijk is.
- Uw klacht wordt snel en, wanneer mogelijk, informeel afgehandeld.
- Uw bezwaarschrift wordt, indien mogelijk, informeel afgehandeld.
|
Wij denken mee
Wij zijn betrokken en professioneel
|
Als u contact zoekt met de gemeente via de website dan… |
- Kunt u daarvoor 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht op www.elburg.nl.
- Zorgen wij ervoor dat onze informatie correct, actueel, begrijpelijk, makkelijk vindbaar en goed toegankelijk is.
- Vermelden wij bij de informatie over onze producten en diensten, zoals het aanvragen van een paspoort of rijbewijs, wat u nodig heeft
om een aanvraag in te dienen, wat de kosten daarvan zijn en hoe u de aanvraag in kunt dienen.
|
Wij zijn klantgericht
Wij zijn betrokken en professioneel
Wij zijn betrouwbaar
|
Als u de gemeente belt via nummer 0525-688688, dan… |
- Nemen wij de telefoon zo snel mogelijk op.
- Proberen wij uw vraag direct te beantwoorden.
- Bellen wij u binnen 2 werkdagen terug als uw vraag niet direct beantwoord kan worden.
|
Wij denken mee
Wij zijn betrokken en professioneel
Wij zijn klantgericht
|
Als u voor uw bericht aan ons, het algemeen informatieformulier of email gebruikt, dan… |
- Krijgt u uiterlijk de volgende werkdag een reactie.
- Ontvangt u binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord of procesinformatie op uw vraag.
|
Wij zijn klantgericht
Wij zijn betrouwbaar
|
Als u ons een fysieke brief stuurt, dan.. |
- Ontvangt u binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord of procesinformatie op uw vraag.
|
Wij zijn klantgericht
Wij zijn betrouwbaar
|
Als u ons bezoekt dan… |
- Ontvangen wij u gastvrij.
- Helpen we u binnen 5 minuten als u vooraf via www.elburg.nl of telefonisch via 0525-688688 een afspraak heeft gemaakt.
- Zijn onze balies goed toegankelijk en makkelijk te vinden.
- Bieden wij voldoende privacy en staan u desgewenst te woord in een aparte ruimte.
|
Wij zijn klantgericht
Wij denken mee
Wij zijn betrokken en professioneel
|
Als u contact zoekt met de gemeente via sociale media-kanalen, dan… |
- Kunt u via X, Facebook, Instagram 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vraag, melding of opmerking kwijt.
- Krijgt u binnen één werkdag een reactie op een vraag of melding: dat kan een inhoudelijke reactie zijn of een bericht waarin wij
vermelden op welke termijn u een antwoord mag verwachten.
|
Wij zijn klantgericht
Wij zijn betrouwbaar
|
Als u ons een factuur gestuurd heeft, dan… |
- betalen wij deze binnen 30 dagen na ontvangstdatum.
|
Wij zijn betrokken en professioneel |
Heeft u een compliment of een tip voor ons? |
- Als gemeente werken wij altijd aan het verbeteren van onze dienstverlening. Wanneer u vindt dat wij dat goed doen en een compliment
verdienen, kunt u dat ons laten weten. Ook als u vindt dat dat beter kan, of wanneer u een tip heeft om het contact met u beter te laten
verlopen, dan horen we dat graag.
|
Wij zijn klantgericht |